سئو محلي يكي از مهمترين شاخه هاي سئو است. تقاضاي محلي مي تواند وضعيت كلي تجارت را بهبود بخشد. طبق آمار ، اگر فروشگاه اينترنتي داشته باشيد ، در نهايت 50? از جستجوي محلي انجام شده در منطقه كسب و كار شما در نهايت منجر به بازديد از وب سايت فروشگاه شما مي شود و تقريبا 18? از اين افراد خريد آن را از سايت شما انجام مي دهند. به عبارت ديگر ، آن دسته از مشاغل داراي استراتژي هاي محلي محلي براي SEO مي توانند عملكرد بسيار قدرتمندتري نسبت به رقباي خود داشته باشند.
سئو محلي چيست؟ محتوا تخصصي از آكادمي seoedu
البته ، شما همچنين به طور موضوعي در Google جستجو مي كنيد و اين موتور جستجو آدرس و اطلاعات مربوط به شركت هايي را كه در موضوع جستجوي شما هستند در بالاي نتايج جستجو به شما نشان مي دهد. در نتيجه ، مجموعه فعاليتهايي را كه مشاغل مختلف براي انطباق با اين نامهاي شركت انجام مي دهند ، SEO محلي ناميده مي شود.
چگونه SEO در سايت محلي را بهبود ببخشيم – تكنيك هاي جذاب از seoedu
وقتي نوبت بهينه سازي محتوا براي سئو محلي مي رسد ، اكثر آنها شامل استراتژي هاي اساسي براي تنظيم حساب در سراسر سيستم عامل هستند. شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه نام ، آدرس و شماره تلفن (NAP) در فهرست هايي كه به صورت آنلاين نشان داده مي شوند ، مطابقت داشته باشند. شما همچنين بايد صفحه Google My Business خود را تنظيم كنيد تا صفحه مورد نظر خود را در وب دريافت كنيد. سايت خود را متصل كنيد. در اين حالت ، شما مي توانيد به راحتي كاربراني را كه مي خواهند اطلاعاتي براي بهبود SEO محلي داشته باشند ، به اطلاعات سايت خود جذب كنيد.
علاوه بر راه هاي ذكر شده در بالا براي بهبود SEO محلي ، ممكن است به راهكارهايي براي استفاده از آنها براي رتبه بندي جستجوهاي محلي نياز داشته باشيد. براي داشتن يك استراتژي محلي بسيار قدرتمند در جستجوگرها ، بهتر است از 6 روش عملي استفاده كنيد ، كه در زير به آنها خواهيم پرداخت.
حساب Google براي كسب و كار من از SEO محلي خود متمايز شويد
اگر قبلاً روي SEO محلي كار كرده ايد ، مطمئناً بايد يك حساب Google براي كسب و كار من داشته باشيد. اين حساب به شما امكان مي دهد رتبه بندي خود را در SERP و همچنين بر روي نقشه اي كه Google هنگام مشاهده ليست هاي محلي شما نمايش مي دهد ، قرار دهيد. البته به خاطر داشته باشيد كه اگر حساب و حساب خود را در اين بستر ايجاد كنيد و آن را براي لينك دادن به وب سايت خود تنظيم كنيد ، كار SEO محلي به پايان نمي رسد. اما هنوز فعاليت هايي وجود دارد كه بايد براي رسيدن به نتايج خوب انجام دهيد.
اگر مي خواهيد مطمئن شويد كه كسب و كار شما كاربران هدفمندي را براي آينده شما جذب مي كند ، بايد مرتباً محتواي مفيد ارسال كنيد. بهترين تصاوير ممكن را جمع آوري كرده و بارگذاري كنيد. براي جلب توجه كاربران بالقوه به تجارت خود ، بايد اين تصاوير را مرتباً به روز كنيد. همچنين مي توانيد از حساب Google براي كسب و كار من براي ارسال داستان كوتاه و پيام استفاده كنيد.
براي درك اينكه Google چگونه كسب و كارهاي محلي را در صفحات نتايج جستجو رتبه بندي مي كند ، بايد تعدادي از عوامل و متغيرها را بررسي كنيم. بازخورد تأثير زيادي در اين زمينه نشان داده است. اگر مشاغل محلي داريد ، بايد از پيوندهاي محلي به لينك سايت خود نيز استفاده كنيد.
روش هاي زيادي براي دريافت پيوندهاي محلي وجود دارد كه مي توانيد از آنها در مراحل پيوند به سايت خود استفاده كنيد. بنابراين ، براي اينكه بتوانيد در بهبود سئو محلي به خوبي عمل كنيد ، بايد نكات محلي براي ايجاد پيوندهاي آموزش سئو را پياده سازي كنيد.
ساختار كلي سايت را بهينه كنيد
وقتي ساختار كلي سايت شما توسط Google تأييد شود و از آخرين فاكتورهاي رتبه بندي برخوردار باشد ، ممكن است Google تجارت شما را از نظر جغرافيايي ثبت كند. براي بهبود سئو محلي ، بايد نام تجاري ، آدرس كسب و كار و شماره هاي تماس خود را در سايت خود وارد كنيد. اين اطلاعات بايد در مناطقي باشد كه شما براي برقراري ارتباط با كاربران تنظيم كرده ايد. در اين حالت كاربران مي توانند به راحتي به شما دسترسي داشته باشند.
وبسايت سئو اي دي يو يك ساختار بسيار مرتب و منسجم دارد كه پيشنهاد مي شود حتما آن را بررسي كنيد.
سايت خود را به دايركتوري ها ارسال كنيد
هنگامي كه كسب و كار خود را در سيستم عامل Google My Business ثبت كرديد ، نكات زيادي در مورد آموزش SEO در مورد محلي وجود دارد كه بايد آنها را دنبال كنيد. بسياري از مردم بر اين باورند كه فقط با ثبت نام سايت خود در Google براي كسب و كار من ، مي توانند SEO محلي خوبي داشته باشند.
شما بايد سايت خود را به فهرست محلي ارسال كنيد. به خاطر داشته باشيد كه براي انتخاب فهرست هاي مناسب ، بايد نيازهاي اساسي تجارت خود را در نظر بگيريد. البته به خاطر داشته باشيد كه سايت هايي براي اين كار وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آنها سايت خود را به طور خودكار در دايركتوري هاي مختلف ثبت كنيد. اين مي تواند در وقت شما صرفه جويي كند.
محتواي جذاب را بر اساس اصول SEO توليد كنيد
يكي از مهمترين قسمتهاي بهبود سئو محلي ايجاد محتوا است. شما بايد اصول آموزش ايجاد محتوا را بياموزيد و همه آنها را در گردش كار خود اعمال كنيد تا محتواي جذابي ايجاد كنيد كه مي تواند بسياري از كاربران را به وب سايت شما وارد كند.
نكته مهمي كه بايد بخاطر بسپاريد اين است كه محتوايي كه توليد مي كنيد بايد دقيقاً مطابق با سليقه و علاقه كاربراني باشد كه مي خواهيد با استفاده از SEO محلي به برند خود جذب كنيد.
شما هميشه بايد با مطالعه جديدترين مطالب و قرار دادن آن در توليد محتواي سايت خود ، جديدترين موضوعاتي را كه ذهن كاربران محلي شما را به خود مشغول كرده است شناسايي كنيد. به اين ترتيب مي توانيد با استفاده از نكات محلي آموزش سئو ، بسياري از كاربران را جذب كرده و آنها را به مشتري ثابت تجارت خود تبديل كنيد.
براي اتصال به مكان خود از رسانه هاي اجتماعي استفاده كنيد
شبكه هاي اجتماعي مي توانند نقش مهمي در ايجاد ارتباطات جغرافيايي داشته باشند. به خاطر داشته باشيد اگر مي توانيد از مشاغل محلي كه در شبكه هاي اجتماعي فعال بوده و محبوبيت زيادي كسب كرده اند بخواهيد اطلاعات مربوط به سايت خود را در صفحه خود قرار دهند ، مي توانيد به سئو محلي در سايت كمك زيادي كنيد. خود آن مطمئناً ، مصرف كنندگان از پيشنهاد مارك مورد علاقه خود چشم پوشي نمي كنند و از سايت و محتواي شما بازديد مي كنند.
روش ديگر براي اين كار ايجاد صفحه رسانه هاي اجتماعي خود و مدتي تمركز بر روي آن براي دريافت تبليغات است. سپس مي توانيد تجارت خود را ارتقا داده و SEO محلي را در سايت خود به طور قابل توجهي بهبود بخشيد.
در آخر بايد بگوييم كه سئو محلي تأثير بسزايي در برند شما خواهد داشت. در نتيجه ، بهتر است هميشه از جديدترين نكات آموزش محلي SEO در اين زمينه استفاده كنيد تا بتوانيد بهترين عملكرد را داشته باشيد و از رقباي خود بهتر عمل كنيد.
منبع: seoedu.ir