تعمير كامپيوتر

تعمير كامپيوتر

 

محال است كه شما با انواع كالاهاي ديجيتال از جمله سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ سر و كار داشته باشيد و اين وسايل دچار خرابي نشوند، به طور كلي خرابي اين سيستم ها امري اجتناب ناپذير مي باشد.

s4_06au.jpg

كند شدن يا روشن نشدن كامپيوتر، عدم نمايش تصوير يا نمايش درهم و كند شدن تصاوير، ايجاد صداي غيرعادي در كيس، ري استارت شدن مداوم سيستم و فريز شدن صفحه ي نمايش تمامي اين موارد نشان دهنده ي اين است كه سيستم شما دچار مشكل شده است و نياز به تعمير دارد، اين مشكلات مي تواند مربوط به نرم افزار و يا مشكلي در سخت افزار كامپيوتر شما باشد.
در صورت نداشتن تخصص و تجربه ي كافي در حوزه ي سخت افزار و نرم افزار سيستم هاي كامپيوتري بهتر است در صورت بروز چنين مشكلاتي از فردي با تجربه كمك بگيريد تا بتواند به سرعت مشكل شما را حل كند، مجموعه ي رايانه كمك با دارا بودن كادري مجرب توانسته است در تمامي حوزه هاي سخت افزاري و نرم افزاري  خدمات متنوعي در زمينه تعمير كامپيوتر و تعمير لپ تاپ به شما عزيزان  ارائه دهد، در ادامه به معرفي برخي از خدمات اين مركز خواهيم پرداخت.

نصب ويندوز در محل

يكي از مهم ترين خدمات مجموعه ي رايانه كمك نصب ويندوز در محل مي باشد، بهتر است هر 6 ماه تا يك سال براي ارتقاء ويندوز و يا نصب مجدد آن اقدام كنيد، مشكلاتي از جمله كند شدن سيستم با تعويض ويندوز برطرف خواهد شد،
•    با نصب ويندوز در محل ديگر نيازي به جابه جايي سيستم خود نخواهيد داشت
•    علاوه بر اين تمامي مراحل نصب ويندوز و تقسيم بندي درايوها در حضور شما و با نظر خودتان در محل انجام خواهد شد و اين موضوع امنيت و اطمينان خاطر رو براي شما عزيزان همراه خواهد داشت
•    يكي ديگر از مزاياي نصب ويندوز در محل صرفه جويي در زمان و هزينه هاي اضافي جهت رفت و آمد مي باشد.
پس در هر زمان كه نياز به نصب و يا تعويض ويندوز سيستم خود داشتيد مي توانيد با كارشناسان مجموعه ي خدمات كامپيوتري رايانه كمك تماس حاصل نماييد.
براي آشنايي با جديدترين اخبار تكنولوژي و آموزش هاي كاربردي در خصوص سخت افزار و نرم افزار سيستم هاي كامپيوتري مي توانيد به سايت آموزشي رايانه كمك مراجعه فرماييد، علاوه بر اين براي مشاهده ي ويدئوهاي آموزشي مي توانيد صفحه ي اينستاگرام رايانه كمك را دنبال كنيد.

 

انواع خدمات كامپيوتر رايانه كمك

به طور كلي خدمات كامپيوتر به 2 دسته ي كلي خدمات سخت افزاري و نرم افزاري تقسيم مي شود:

•    خدمات سخت افزاري

ايجاد مشكل در قطعات مختلف و تجهيزات كامپيوتر و لپتاپ از قبيل رم، منبع تغذيه، هارد، كارت گرافيك و پردازنده مي تواند باعث مشكلات جدي در كاركرد سيستم شما شود، عيب يابي و تعمير قطعات سخت افزاري كامپيوتر و لپ تاپ يكي از انواع خدمات كامپيوتري مي باشد كه به صورت حضوري و در محل انجام مي شود.

•    خدمات نرم افزاري

اما نرم افزارها عهده دار فعاليت هاي گوناگون بر روي سيستم شما مي باشند، ممكن است در هنگام كار با نرم افزارهاي مختلف دچار مشكلاتي از جمله نمايش ارورها، اجرا نشدن يا از كار افتادن آن ها شويد، گاهي ممكن است در هنگام نصب نرم افزارهاي تخصصي نيز دچار مشكل شويد كه در صورت مواجه شدن با مشكلات اين چنيني بايد از يك كارشناس كامپيوتر در حوزه ي نرم افزار كمك بگيريد.

•    خدمات شبكه

يكي ديگر از خدمات شركت رايانه كمك حل مشكلات شبكه اي در محل و يا حتي به صورت " از راه دور " ميباشد كه كارشناسان ما ميتوانند در كمترين زمان تمامي مشكلات شبكه اي و كامپيوتري شما عزيزان را برطرف كنند .



 

تعمير كامپيوتر در محل

همان طور كه پيش تر اشاره شد تعميرات كامپيوتر در محل به شخص اين امكان را مي دهد تا به راحتي و بدون نياز به جابه جايي سيستم مشكل را برطرف سازد، تعمير كامپيوتر در محل مزاياي فراواني داشته كه در ادامه به ذكر چند مورد خواهيم پرداخت.

 

مزاياي تعمير كامپيوتر در محل

•    جلوگيري از سرقت اطلاعات خصوصي

معمولا كامپيوترها و لپ تاپ حاوي اطلاعات شخصي و خصوصي مي باشند كه بهتر است ورود به سيستم با نظارت كامل صاحب اين كالا صورت بگيرد.

•    صرفه جويي در زمان

اگر تعميرات كامپيوتر را در محل انجام داده و كار را به دست شخصي متخصص بسپاريد مي توانيد مطمئنن باشيد كه در سريع ترين زمان در محل حاضر شده و خدمات كامپيوتري را در حضور شما و در مدت زماني كوتاه انجام مي دهد.

•    صرفه جويي در هزينه ها

يكي ديگر از مزاياي تعميرات كامپيوتر در محل مربوط به هزينه هاي رفت و آمد براي انتقال سيستم و تحويل آن از تعميرگاه مي باشد كه با تعميرات در محل مي توان در اين هزينه ها صرفه جويي كرد.

•    عدم بروز و تكرار مشكل

در صورتي كه تعميرات كامپيوتر در محل انجام گيرد كارشناس مربوطه موظف است سيستم را تست كرده و به شما تحويل دهد گاهي ممكن است به دلايل مختلف از جمله شلوغي تعميرگاه سيستم شما تست نشود و مشكل همچنان وجود داشته باشد.

•    امكان آموزش

از ديگر نكات مثبت و مزيت هاي تعميرات در منزل مي توان به آموزش در حين تعمير نيز اشاره كرد، در هنگام عيب يابي و تعمير سيستم، شما در كنار كارشناس حضور داشته و مي توانيد مراحل كار را ياد گرفته و در صورت بروز دوباره ي مشكل خودتان آن را برطرف سازيد.

خريد و فروش كامپيوتر

يكي ديگر از خدمات مجموعه ي رايانه كمك فروش سيستم هاي كامپيوتري مي باشد كه با بهترين قيمت انجام مي شود، فروش انواع سيستم هاي رندرينگ، گيمينگ، سيستم هاي خانگي و اداري با ارائه ي مشاوره جهت خريد سيستم توسط اين مجموعه با بالاترين كيفيت انجام مي شود.

سخن آخر:

ضمن تشكر از همراهي شما تا پايان اين مقاله، در صورت مواجه شدن با مشكلات مختلف سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ در حوزه هاي مختلف سخت افزاري و نرم افزاري و در صورت نياز به حضور كارشناسان و تعميركاران مجرب در محل مي توانيد از طريق شماره هاي 909071540 يا 0217129 با كارشناسان رايانه كمك در ارتباط باشيد.

منبع : aftabir.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد